Home » Reklama » Co jest najlepszym produktem marketingowym?

Co jest najlepszym produktem marketingowym?

Produkty, na których widnieją duże nadruki, czy to z logiem, czy po prostu z nazwą jakieś firmy od pewnego czasu zalewają rynek. Nie jest to oczywiście nowa forma reklamy, gdyż obecna jest już od wielu lat. Jednakże, w ostatnim czasie produkty marketingowe cieszą się wyjątkowo dużą popularnością.

Produkty marketingowe – czy to na prawdę działa?

Wydaje się, iż nie ma najmniejszych wątpliwości co do tego, ze power bank z nadrukiem, jak i zresztą większość produktów z nadrukami, spełniają swoje zadanie bardzo dobrze. W przeciwnym razie, firmy nie wydawałyby dużych sum na kupno ów produktów.

Specjaliści od marketingu twierdzą jednak, że nie każdy przedmiot nadaje się do tego, aby użyć go w celach marketingowych. Wspomniany power bank z nadrukiem nadaje się akurat idealnie, jednak jest wiele przedmiotów, których po prostu w celach marketingowych kupować nie warto.

Przedmiot marketingowy – jaki powinien być?

Dlaczego właściwie rozdawanie power banków z nadrukiem jest opłacalne, a w przypadku niektórych innych przedmiotów nie ma to sensu? Wydaje się, iż jest kilka przyczyn, a najważniejsza jest realna wartość przedmiotu marketingowego.

Chodzi o to, iż tani produkt marketingowy, co prawda rzeczywiście sprawi, iż dużo osób usłyszy o danej firmie. Jednakże, prawdopodobnie usłyszą oni o niej, czyli po prostu przeczytają co widnieje na nadruku, i zaraz zapomną. W przypadku power banku z nadrukiem jest inaczej. Nadruk na wartościowym przedmiocie po prostu lepiej zapada w pamięć.

Inne cechy dobrego przedmiotu marketingowego

Oczywiście, jeśli chodzi o przedmiot marketingowy, to liczy się nie tylko cena. Bardzo ważne są również inne rzeczy, między innymi to, jak długo ów przedmiot będzie działał. Dlatego też, nie wystarczy byle jaki power bank z nadrukiem. Musi on być wykonany porządnie, aby długo działał.

power_bank_monaco_5

Jest to ważne, po pierwsze dlatego, że im dłużej power bank będzie działała, tym dłużej będzie reklamował firmę. Po drugie, jego użytkownik z pewnością doceni wysoką jakość produktu, przez co doceni również firmę.

Grafika  pochodzi z Polastudio.pl